מוזמנים לטייל יחד איתי

לוגו אתר TRAVELIMORE

סופ"ש חורפי בבודפשט

בודפשט

חופשת חורף בבודפשט

 בין חגי תשרי לפסח חייבים קצת הפוגה…השנה יצאנו לסופ"ש חורפי בודפשט (אפשר ליישם בכל עיר…). 

אמנם קצת קר וקשה לטייל בחוץ לאורך זמן אבל בחורף האווירה אחרת לגמרי והמראות שונים וקסומים…

רבים מאיתנו חוששים מחופשה חורפית באירופה בגלל הקור. אבל אין סיבה לדאגה אלא פשוט לתאם ציפיות. לחורף יש גם יתרונות רבים כמו מחיר ומראות קסומים. צריך פשוט לתאם ציפיות. וכמובן להתלבש טוב ולא לוותר על מעיל מחמם, כפפות, כובע וצעיף טוב. לבוש בשיטת השכבות. כך כשנכנסים למקומות מחוממים מורידים את השכבות. 

במחירי החורף אפשר להתפנק במלון ממש טוב. לאכול ארוחת בוקר בלי למהר. להתחיל את היום באתרים בחוץ וכשממש קר נכנסים להפסקה בבית קפה טוב. לאכול מרק חם או קפה ועוגה טעימים. להתחמם קצת ולהפשיר. ממשיכים עוד קצת ומסיימים במוזאון/קניון או הפסקת צהרים במלון לפני שיוצאים בערב. אם יש במלון ספא או בריכה מחוממת זה זמן מצויין לבדוק אותם. בדצמבר נהנים משווקי הכריסמס ובינואר-פברואר אפשר לשלב גם קצת שופינג במחירי סוף עונה אמיתיים  .

דוגמה לסופ"ש חורפי בבודפשט:

 להתחיל את החופשה בסיור מודרך ממונע של עיקר האטרקציות בבודפשט. רצוי להזמין סיור מראש. מאוד מומלץ ועושה סדר בראש מבחינת מיקום ולאן באמת כדאי לחזור. לינה במלון סופיטל – מלון 5 כוכבים מדהים עם בריכה מחוממת, חדרים מרווחים, נוף מרהיב לדנובה, ארוחת בוקר מהטובות שנתקלתי ומיקום מעולה (קרוב לכל מקום: לואצי אוצה, לרובע היהודי, לבית הפרלמנט ואנדרטת הנעלים וכמובן לגשר המעבר לבודה). 

מצרפת קצת תמונות מבודפשט בשביל האווירה

אז קדימה… אם אין לכם עדיין חופשה חורפית מוזמנת זה הזמן להזמין. מחירי הטיסות והמלונות ממש שווים בתקופה הזו. 

לשיתוף הפוסט

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Email
WhatsApp

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

החופשה שלך מתחילה עכשיו

Booking.com

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *