מוזמנים לטייל יחד איתי

לוגו אתר TRAVELIMORE

מדריך למציאת טיסות זולות

נמאס לכם להוציא הון על טיסות? ישנן מספר אפשרויות למצוא טיסות זולות. 

ניתן למצוא טיסות זולות דרך סוכן נסיעות, באינטרנט או באמצעות מנוע חיפוש נסיעות. 

באמצעות המדריך למציאת טיסות זולות תוכלו למציאת את הטיסה הזולה ביותר ליעד שלכם.

ישנם אתרי אינטרנט רבים ושונים המציעים טיסות זולות שיתאימו לצרכים שלך. כמה מהאתרים הטובים ביותר למציאת טיסות זולות כוללים את Skyscanner ו-Momondo.

אפשרות נוספת (והמועדפת עלי  באופן אישי) היא להשתמש בשירותים של  מנועי חיפוש כמו Kayak או Expedia. לאחר קבלת התוצאות באתרי החיפוש מומלץ ביור לבדוק את הטיסה המועדפת גם ישירות דרך חברת התעופה. במידה והמחיר דומה למחיר באתר חברת התעופה אז עדיף להזמין ישירות מחברת התעופה. כך במקרה של צורך בשינוי או עדכון נתונים יצירת הקשר וההיענות טובים יותר. 

אם אתם בכל זאת מעדיפים להשתמש בשירות של סוכן נסיעות, אז חשוב וכדאי לעשות קצת מחקר מקדים. עדיף לבדוק עם חברים ובני משפחה אם הם מכירים סוכנים שמצאו להם עסקאות טובות בעבר ונתנו להם שירות מצויין. במידה ולא, אז ניתן לחפש ביקורות על סוכנים באינטרנט ולראות מה אנשים אחרים כותבים על החוויות שלהם איתם. אפשר גם לבקש המלצות בקבוצות הפייסבוק השונות.

ישנם גורמים רבים ושונים שמשפיעים על מחירי הטיסות. עם זאת, החשובים שבהם הם: הזמן / העונה בשנה, מספר העצירות והמרחק.

על מנת למצוא טיסות זולות, חשוב לדעת מה אתם רוצים ומתי אתם רוצים.

המדריך למציאת טיסות זולות יסייע לכם למצוא את הטיסה הטובה ביותר עבורכם במחיר הטוב ביותר שניתן:

1. הזמנה של כחצי שנה עד שנה מראש  תבטיח לכם מחירי טיסות זולים ליעד שלכם ותשאיר לכם זמן רב לתכנן את החופשה כולל מציאת מלונות שמתאימים לכם.  

2. אם אתם מחפשים טיסה, תתחילו בלחפש את היעד שלכם בגוגל יחד עם המילה טיסה. תוכלו לקבל רשימה של כל הטיסות ליעד ומחיריהן ולקבל קנה מידה לאפשרויות שלכם.

3. חשוב לשים לב האם הטיסה כוללת כבודה או לא ולהוסיף את התשלום הנוסף עבור הכבודה שתיקחו עמכם.

חברות לואו קוסט רבות גובות תשלום נוסף עבור הצ'ק אין בשדה התעופה ולכן מומלץ לבצע צ'ק אין און ליין בבית (כך תחסכו גם זמן בשדה התעופה בנוסף לכף).

חברות הלואו קוסט גובות תשלום בגין בחירת ההושבה. אם תוותרו על אופציית בחירת ההושבה ותאפשרו למערכת להושיב אתכם אוטומטית (גם אם זה בנפרד מבני הזוג או המשפחה) תחסכו תוספת זו.

4. היו גמישים עם תאריכי הנסיעה שלכם

אחד הגורמים המרכזיים שקובעים את מחיר הטיסה הוא תאריך הנסיעה. אם יש לכם לוח זמנים גמיש, נסו להימנע מזמני נסיעה שיא כמו סופי שבוע וחגים. בהזמנת טיסות בימי חול או בשעות שפל, תוכלו לנצל את המחירים הנמוכים יותר ולחסוך סכום משמעותי.

 

5. הגדירו התראות מחיר

במקום לרענן כל הזמן את הדפדפן בחיפוש אחר המבצעים הטובים ביותר, נצל את היתרונות של התראת מחירים המוצעים על ידי אתרי תיירות שונים. כל שעליך לעשות הוא להזין את פרטי הטיסה הרצויים ולהגדיר התראות. בכל פעם שיש ירידה בתעריפים, תקבלו התראה המאפשרת לכם להזמין את הטיסה הזולה ביותר לפני שהמחירים יעלו שוב.

 

6. השוואת מחירים

אל תסתפקו באתר הזמנת הטיסות הראשון בו אתם נתקלים. קח את הזמן כדי להשוות מחירים בין פלטפורמות שונות. ישנם מספר אתרי תיירות פופולריים, כגון Skyscanner, Kayak ו-Expedia, המאפשרים לך להשוות מחירים מחברות תעופה שונות ולמצוא את הדילים הטובים ביותר. אתה אף פעם לא יודע, אתה עלול להיתקל בפנינה נסתרת של עסקה!

 

7. שקלו שדות תעופה חלופיים

שדות תעופה גדולים גובים לעתים קרובות מחירי פרימיום בשל הפופולריות שלהם. עם זאת, על ידי בחינת נמלי תעופה חלופיים בקרבת מקום, ייתכן שתמצא טיסות זולות יותר. קח את הזמן כדי לחקור ולהשוות תעריפים לשדות תעופה במרחק סביר מיעד היציאה או הגעתך. הם עשויים להציע מחירים נמוכים יותר ולחסוך לך סכום כסף משמעותי.

 

8. היו פתוחים לטיסות המשך

טיסות ישירות הן נוחות, אבל הן גם יכולות להיות יקרות.שקלו להזמין טיסות עם עצירות ביניים או טיסות המשך כדי לחסוך במחיר הטיסה. טיסות המשך עשויות לדרוש זמן נסיעה ארוך יותר, אבל אם נוסעים לחופשה ארוכה או ליעד רחוק, הן יכולות להיות דרך מצוינת לחסוך כסף. רק הקפידו לתכנן את הזמנים כדי להספיק לתפוס את טיסת ההמשך.

 

9. נקו את היסטוריית הגלישה והעוגיות שלכם

האם ידעתם שחברות תעופה ואתרי תיירות עוקבים אחר היסטוריית הגלישה שלך? לעתים קרובות הם משתמשים במידע זה כדי להעלות מחירים על סמך היסטוריית החיפושים שלך. כדי להימנע מכך, נקה את היסטוריית הגלישה והעוגיות או השתמש במצב גלישה פרטית בעת חיפוש טיסות. על ידי כך, אתה יכול להבטיח שאתה צופה בתעריפים המדויקים והזולים ביותר שיש.

 

10. עקבו אחר חברות התעופה ואתרי נסיעות במדיה החברתית

חברות תעופה ואתרי נסיעות מכריזות לעתים קרובות על מכירות בזק ומבצעים לזמן מוגבל בפלטפורמות המדיה החברתית שלהן. על ידי מעקב אחריהם בפלטפורמות כמו טוויטר, פייסבוק ואינסטגרם, תוכל להישאר מעודכן במבצעים והנחות העדכניים ביותר. זו יכולה להיות ההזדמנות שלך להשיג טיסה זולה שאחרת הייתה נעלמת מעיניהם.

 

מציאת טיסות זולות דורשת קצת סבלנות, גמישות ומחקר. על ידי מעקב אחרי העצות שפורטו כאן תוכלו לחסוך כסף בטיול הבא. נסיעות שמחות!

 

 

יש לכם טיפים והמלצות נוספות לחיסכון בעלות הטיסה ולמציאת טיסות זולות ? מוזמנים להוסיף בתגובות.

לואו קוסט

לשיתוף הפוסט

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Email
WhatsApp

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

החופשה שלך מתחילה עכשיו

Booking.com

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *