מוזמנים לטייל יחד איתי

לוגו אתר TRAVELIMORE

מדריך לתכנון חופשה משפחתית בחו"ל

חופשה משפחתית בחו"ל היא הזדמנות מצוינת לבלות זמן איכות משפחתי ביחד

 וליהנות אחד מחברת השני.  

בילוי חופשה משפחתית בחו"ל נותן הזדמנות לבני המשפחה להתחבר מחדש, לחוות חוויות חדשות משותפות, ללמוד על תרבויות שונות ולחקור מקומות חדשים.

עם זאת, נסיעה לתקופה עם כל המשפחה יכולה להיות מאתגרת לעיתים קרובות גם במשפחות הכי מלוכדות ומגובשות. יש כל כך הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון בתכנון חופשה משפחתית בחו"ל. כמו מקומות לינה, תחבורה ציבורית או רכב שכור, אוכל, מסלולים, אטרקציות, קניות וכמובן ההעדפות של כל אחד מבני המשפחה. חשוב לוודא שאתם מפיקים את המקסימום מהחופשה המשפחתית שלכם. מדריך זה יעזור לכם בתכנון חופשה משפחתית בחו"ל תוך זמן קצר. אז הנה כמה טיפים שאספתי לתכנון נכון של חופשה משפחתית מושלמת: 

חופשה משפחתית בחו"ל – תקציב

התקציב הוא הפרמטר הראשון שיש להתייחס אליו בעת תכנון חופשה מכל סוג ובוודאי חופשה משפחתית. אנשים רבים עושים את הטעות ולא מתייחסים לתקציב כבר בשלב התכנון. צריך להחליט מראש כמה רוצים או יכולים להוציא על הטיול לפני שמתחילים לחפש יעד, מקומות לינה, מסלולים ואטרקציות. כולנו מוגבלים בתקציב ברמה זו אחרת ולכן מומלץ לבחור בהתאם יעד שהוא קרוב או רחוק. יעד שהמחייה בו זולה ופחות יקרה. לשלב אטרקציות טבע/עירוניות חינמיות או לא יקרות, משחק כדורגל\כדורסל אפשר גם של ליגה מקומית ועדיין חוויתי וכו'.

חופשה משפחתית בחו"ל – מלונות

חלק ניכר מהתקציב של החופשה תופס נושא הלינה. יש לבחור מלונות בהתאם לתקציב שלנו. לעיתים יש מדיניות ילדים ללא תוספת תשלום בעת שימוש במיטות הקיימות בחדר (יכול להתאים למשפחות עם ילדים קטנים). מלונות מותאמים לילדים. מלונות שהם קצת פחות מרכזיים. דירות אייר בי אנד בי. במלון או דירה עם מטבחון אפשר לפעמים לבשל חלק מהארוחות. מלונות שנותנים כרטיסי כניסה או הנחה לאטרקציות באזור. כל אלה צריכים להילקח בחשבון בעת תכנון החופשה ובחירת המלון. 

חופשה משפחתית בחו"ל – לואוקוסט זו לא מילה גסה

מחירי טיסות הלואוקוסט זולים משמעותית אפשר לחסוך בעלויות המזוודות ולהזמין רק 2-3 מזוודות במקום מזוודה לכל בן משפחה. אפשר לוותר על ההושבה  (בדר"כ יושיבו אוטומטית הורים וילדים קטנים ביחד). בטיסה ליעדים רחוקים לתקופה ארוכה אפשר לבדוק גם אופציה של טיסת קונקשיין עם עצירה של שעות בודדות.

חופשה משפחתית בחו"ל – תכנון מוקדם

תכנון מוקדם יחסוך לכם לא מעט כסף והרבה כאב ראש. ככל שתקדימו להזמין כרטיסי טיסה ולשריין מקומות במלונות המחיר יהיה זול יותר. לעיתים קרובות ככל שמתקרבים למועד החופשה אוזלים המקומות הזולים יותר בטיסות ובחדרי המלון. בחירת מלון מוקדם ככל שניתן תאפשר לכם מגוון רחב יותר של היצע מלונות באזור בו אתם מתכננים לטייל. בשלב הבא תכננו את הלו"ז היומי של כל טיול בהתאם לאופי המשפחה שלכם ולבילויים המועדפים עליכם כדי למנוע בזבוז זמן מיותר בבקרים. מומלץ אפילו לתכנן תכניות אלטרנטיביות כלליות למקרה של גשם.

חופשה משפחתית בחו"ל – התאמה

התאימו את התכניות שלכם לאופי המשפחתי הייחודי שלכם. ישנן דרכים רבות ושונות לצאת לחופשה משפחתית. יש אנשים שמעדיפים להישאר במקום אחד למשך כל החופשה שלהם בעוד שאחרים אוהבים לטייל ממקום למקום ואף לעבור מלון בכל יום. אם אתם אוהבים טבע, קניות, אטרקציות, פארקים או סתם בטן גב – בחרו את המינונים שמתאימים לכם ולא לאחרים. זכרו שמטרת החופשה היא לבלות ביחד, להתחבר מחדש ופשוט ליהנות האחד מחברת השני.

חופשה משפחתית בחו"ל – שיתוף

שתפו את בני המשפחה עד כמה שאפשר בתוכניות שלכם ובקבלת ההחלטות. כך תוכלו להתחשב בכולם ומצד שני לא יבואו אליכם בטענות ותלונות או בבקשות לשנות תכניות.

חופשה משפחתית בחו"ל – גמישות

גמישות לגבי היעדים, התאריכים ולפעמים המלונות יכולים לחסוך לא מעט כסף כבר בשלב התכנון. בכל מקרה זכרו שכל תכנית היא בסיס לשינויים בפרט כשנוסעים עם ילדים בהרכב משפחתי מורחב. אם טוב לכם וכולם נהנים במקום מסוים אפשר להתעכב בו ואין מה למהר. הגעתם למקום והוא משעמם או לא כמו שחשבתם אפשר להמשיך  הלאה ליעד הבא. המטרה בשורה התחתונה היא ליהנות כמה שיותר. ממש לא חייבים להיצמד לתכניות.

חופשה משפחתית בחו"ל – קחו אוויר

אמנם חשוב לבלות יחד במהלך חופשה משפחתית אבל חשוב גם לוודא שיש מספיק חופש. אפשר להעלים עין מדי פעם ולהעיר פחות הרי אנחנו בחופשה בסופו של דבר…

ההמלצה האישית שלי היא לבחור בילויים שמתאימים למרבית בני המשפחה.

 אפשר ומומלץ לפעמים להתפצל למשל אם חלק מהמשפחה רוצה ללכת למשחק כדורגל והחלק השני לקניות.

אפשר ומומלץ לשלב טיול טבע מחוץ לעיר עם יום יומיים אורבניים בסיום לפני הטיסה חזרה (וגם קצת קניות למי שאוהב).

לפעמים קצת בטן גב בעיר חוף או במלון ספא דווקא באמצע החופשה מאוד מרענן ומחזיר את הכוחות להמשך הטיול.

מוזמנים להוסיף בתגובות את הטיפים שלכם לחופשה משפחתית מהנה.

חופשה משפחתית בחו"ל

לשיתוף הפוסט:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Email
WhatsApp

החופשה שלך מתחילה כאן

Booking.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *