מוזמנים לטייל יחד איתי

חופשה קצרה בפוזנן

חיפשנו די ברגע האחרון סופ"ש של שקט בין כל חופשות החגים שיהיה במחיר סביר יחסית

ומצאנו את פוזנן המקסימה

פוזנן עיר נחמדה מאוד שמשלבת בין ישן לחדש עם רובע עתיק מקסים, מזרקות, ארמונות וקתדרלות. בנוסף תמצאו בפוזנן  אגמים ופארקים לצד שפע בתי קפה ומסעדות והכל במחירים נוחים. הגענו עם טיסת ריינאייר באמצע ספטמבר למזג אוויר חמים באופן מפתיע.

הגעה בשעות אחה"צ למלון סיטי סוליי התארגנות ויציאה לארוחת ערב.
מלון בוטיק 4 כוכבים מקסים ואינטימי 5 דקות הליכה מכיכר השוק של פוזנן עם ציון 9.3 בבוקינג. כאשר כל חדר מעוצב באופן שונה ובהשראת עיר אחרת. כל החדרים כמובן ממוזגים. הדלתות גם מעוצבות כל אחת עם ציור שונה על הדלת. יש דגש על הפרטים הקטנים ופינוקים כמו סלסלת תפוחי עץ במעלית, שוקולדים וסוכריות בכניסה למעלית ועוגיות ומים בלובי לשימוש חופשי של האורחים. א. בוקר עולה 45 ש"ח לאדם ללילה ובכל מקרה יש בית קפה/מסעדה צמוד למלון. לפרטים נוספים על המלון לחצו כאן

מלון סיטי סוליי פוזנן

כיכר השוק בפוזנן מוקפת בבתי אבן יפים וצבעוניים ומוארים ובמרכזה בית העירייה המרהיב והמעוטר. מדי יום ב- 12:00 בצהרים זוג גדיים יוצאים ממגדל השעון שבו ונוגחים אחד בשני.

פוזנן

יום 1 – חופשה קצרה בפוזנן

אכלנו ארוחת בוקר בבית הקפה הצמוד למלון שלנו והמשכנו בסיור בוקר רגלי בכיכר השוק המרכזית וגלשנו לעבר מתחם הקניות שבמבשלה העתיקה סטארי ברוואר stary browar.
קניון ענק ומרשים שהוקם על שרידי מבשלת בירה ויציאה לפארק נחמד. הקניון עצמו קצת מאכזב ומיושן בפרט לאור הביקורות הממש טובות שקיבל.
בשעות הצהרים עברנו לבדוק את קניון פוזנניה – הרבה יותר מודרני ומומלץ ללא ספק.
סיימנו בארוחת ערב בכיכר אחרי מנוחה קלה בחדר.

בתי קפה פוזנן

יום 2 – חופשה קצרה בפוזנן

שכרנו אופניים באמצעות הרשמה קצרה לאפליקציה. ניתן לקחת את האופנים בכל תחנה מהתחנות שמפוזרות בעיר ולהחזיר בכל תחנה אחרת. התחנות בפיזור ממש רחב ובכניסה לכל האתרים והקניונים. רכבנו עם האופניים לאגם מלטה, אגם מלאכותי גדול שמהווה אטרקציה מרכזית בעיר, והקפנו אותו. היה מאוד שקט באזור אולי כי נגמרה עונת הקיץ. באזור האגם יש לא מעט אטרקציות כולל פארק מים, מדרון סקי מלאכותי, זירת החלקה על הקרח וגן חיות. בכניסה לאגם יש את קניון מלטה – אנחנו לא נכנסנו.
המשכנו מאגם מלטה עם האופניים לאי הקתדרלה – ostrow tumski הקתדרלה מאוד מרשימה כמובן ויש ב"אי", עוד מספר מבנים של כנסיות ומוזיאונים וגשר מנעולים אבל מיצינו אותו די מהר (אי הקתדרלה של וורוצלב הרבה יותר מרשים בעינינו).
משם המשכנו לסניף דקתלון ואח"כ לאאוטלט פקטורי – האחרון קניון ממש מיותר.

ארוחת ערב בביסטרו שרלוטה szarlotta מסעדה מקסימה ששוכנת באחת הסימטאות היותר יפות וקסומות של השוק.

יום 3 – חופשה קצרה בפוזנן

כל כך אהבנו את ארוחת הערב והאווירה בביסטרו שרלוטה אז חזרנו גם לארוחת בוקר .
משם לקחנו שוב אופניים והמשכנו ברכיבה לגנים הבוטניים כשבדרך עברנו דרך בניין האופרה והתאטרון העירוני. הכניסה לגנים חינם והגנים די גדולים ומטופחים טיילנו בשבילים וקצת ספגנו שקט ושלווה לפני שהמשכנו לקניות אחרונות בפוזנניה. יצאנו מהקניון בשעות הערב ומזג האוויר החמים שליווה אותנו כל הימים השתנה בבת אחת. חזרנו למלון עם הקניות ויצאנו לארוחת ערב קלה ואחרונה בקפה גלובייסקי – בית קפה חמוד עם סלטים, טוסטים וכו'.
שינה וטיסת בוקר מוקדמת.

שורה תחתונה היה סופ"ש מקסים בפוזנן, יצאנו משיגרה וספגנו קצת אוויר ואווירה אירופאית עם בתי קפה מיוחדים ופינות חמד אירופאיות – הספיק לנו.

לשיתוף הפוסט

LinkedIn

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

החופשה שלך מתחילה עכשיו

Booking.com

יום 1 – חופשה קצרה בפוזנן

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.