מוזמנים לטייל יחד איתי

לוגו אתר TRAVELIMORE

שבוע בהונג קונג ומקאו

טיול של שבוע בהונג קונג ומקאו מגלה שילוב מפתיע של מזרח ומערב.

שתי ערים מודרניות, מודרניות ומערביות

מלאות בעושר ושפע משולבים במראות וטעמים של המזרח

הונג קונג היא ממש לא סין הקלאסית. אלא עיר מתקדמת ומודרנית, נקייה, נעימה ובטוחה. כולם דוברי אנגלית נחמדים ועוזרים. מאוד קל להסתדר בה.  טיול של שבוע בהונג ומקאו הוא בהחלט מספיק כיעד בפני עצמו. אם במקרה אתם בדרך ליעד אחר במזרח הרחוק ניתן אפילו לקצר למספר ימים.

טיסות – אל על ישירה יצאה בזמן חצי ריקה גם בהלוך וגם בחזור – אפשר היה לתפוס מושב של שלישיה לישון קצת יותר טוב

סים – מקומי בשדה"ת 118$ הונג קונגי (דולר הונג קונג שווה כחצי ₪) 8 ג'יגה ל-8 ימים יש גם סים ל-5 ימים.

ניידות – בעיקר תחב"צ בעזרתו של גוגל מפות – מאוד יעיל, זמין ונוח. קונים כרטיס אוקטופוס (כמו הרב קו שלנו) נטען בסבן אילבן ומשמש לכל התחב"צ ולקניות בכל מיני חנויות כולל הסבן אילבן, מקדונלדס ועוד.

בכללי מאוד קל להסתדר יש שילוט אנגלית בכל מקום ובנוסף לכך רבים מהמקומיים דוברי אנגלית.

מלוןרויאל פלאזה 5 כוכבים במחיר ממש סביר באזור המונגקוק מעל קניון מוקו. חדר מרווח, א. בוקר מעולה ומגוונת, בריכה מחוממת וג'קוזי רותח.

יש בקניון וברח' הסמוך תחנות אוטובוס ותחתית. קרוב לשוק הנשים ושוק הפרחים וגם מרחק הליכה מרח' נתן ומשוק הלילה ברח' טמפל. לפרטים נוספים על המלון לחצו כאן

שבוע בהונג קונג ומקאו
Booking.com

שבוע בהונג קונג ומקאו – פירוט לפי ימים:

יום 1
הגעה אחה"צ למלון. לאחר התארגות קלה התחלנו את השבוע בהונג קונג ומקאו עם שוק הנשים, שוק הלילה ברח' טמפל ורח' נתן.

הרחובות מלאי חיים עד השעות הקטנות של הלילה והחנויות ברחובות פתוחות עד לקראת 23:00.

יש בעיר אווירה מיוחדת שנוצרת משילוב מיוחד של מזרח ומערב. מצד אחד טעמים ומראות של המזרח ומצד שני בנייני וקניוני ענק מפוארים ושפע של מותגי יוקרה מערביים.. התחבורה הציבורית יעילה ומגוונת וכוללת אוטובוסים, רכבות, תחתיות, מעבורות, רכבלים, גשרים בים וביבשה.

יום 2
נסיעה לביג בודהה טין טיאן – עלייה בקרונית קריסטל עם ריצפה שקופה מעצימה את החוויה. רכבל ארוך עם נוף מדהים, מצד אחד הים והגשרים המופלאים ומצד שני צוקים, גבעות והמון ירוק.

עם סיום הביקור במתחם נסענו עם אוטובוס לכפר הדייגים Tai o. כפר שבחלקו יושב על היבשה ובחלקו בתי עץ על המים ללא כניסת רכבים.
בכניסה לכפר ניתן להצטרף להפלגה קצרה של כ-20 דקות לראות את מבני העץ ולצאת לחפש לוויתנים ורודים שהיו פעם באזור (כמובן לא ראינו).
לאחר מכן חזרה לעיר במעבורת מהכפר.

בהלוך או בחזור בסמוך לעלייה לרכבל יש קניון אאוטלט מותגים נחמד CITYGATE שניתן לשלב עם הביקור.

בהמשך היום נסיעה לדרגנוע סנטרל – מקבץ של מדרגות נעות לא נגמרות. למעשה מדובר במדרגות הנעות הארוכות ביותר בעולם. המדגות מגשרות בין רחובות שלמים בהונג קונג ההצפופה. קטע יפה הוא שבחלק מהמקומות בין דרגנוע לדרגנוע ישנם פאבים ובתי קפה.
מומלץ לפרוש באמצע אחרי ששתיתם משהו באחד המקומות כי אנחנו עלינו עד הסוף והגענו לרח' מגורים סתמי ומשם אוטובוס למלון.  כי לרדת את כל הדרך חזרה לא היתה אופציה  🙂

תתכוננו ללכת הרבה בכל מקום ברחובות, במרכזי הקניות וגם בתוך התחנות של התחתית.

יום 3
. יוצאים לחלק השני של  השבוע שלנו בהונג ומקאו. יצאנו עם מעבורת למקאו ל-2 לילות. הנסיעה במעבורת עצמה כשעה על זה מתווסף זמן הנסיעה מהמלון למזח, תור וכו' משהו כמו שעתיים וחצי לכיוון. המעבורת מאוד נעימה ומרווחת.
יש שעושים את מקאו ביום אחד ללא לינה אנחנו העדפנו לקחת את הזמן למרות שאנחנו לא חובבי קזינו גדולים. לא לשכוח דרכון למעבר!
גם במקאו הכל עוד יותר גדול ומפואר – המלונות והקניונים מחוברים אחד לשני באמצעות גשרים ופזורים על שטחים ענקיים ואפשר בקלות ללכת לאיבוד בתוך הקניונים העצומים.

לינה במלון שרתון מלון 5 כוכבים מאוד מפנק ומרווח על הסטריפ מול מלון ונישיאן ומלון פריז המפורסמים. לפרטים נוספים על המלון לחצו כאן

יום 4
בוקר רגוע בבריכה אחרי ארוחת בוקר מאוד מפנקת. קפיצה לקניון ובשעות אחה"צ יציאה לחלק העתיק של מקאו.
בעוד שהסטריפ של מקאו כולו מלונות יוקרה החלק הזה עירוני ושוקק חיים עם מסעדות עממיות והמון אנשים ברחובות כשברקע מתנוסס מכל כיוון המגדל המואר של מלון ליסבואה הותיק עם הקזינו הגדול בעולם.

הקיר שנותר מכנסיית סנט פאולוס הקדוש והמדרגות שלרגליו מאוד מרשים – מבנה שנהרס בשריפה ונותרה רק החזית של הקתדרלה.

כיכר סנאדו והמדרחוב עם מבנים שמזכירים את אירופה (מקאו היתה בשליטת פורטוגל) נעימה מאוד לטיול ובכלל כל הרחובות שסביב אזורים אלה.

למגדל מקאו לא הספקנו להגיע כי נסגר ב- 21:00 אבל יש בו תצפית וגם באנג'י ו"הליכת שמים" – הליכה ברתמות על הטבעת הצרה וחסרת המעקה שמסביב לראש המגדל.

יום 5
ממשיכים את השבוע שלנו בהונג קונג. חזרה למלון רויאל פלאזה (בו גם השארנו מזוודה אחת). קניון הרבור – קניון ענק ומאוד יוקרתי. קניון פאסיפיק די דומה וממנו בהליכה רגלית קצרה לפארק הונג קונג. פינה ירוקה ושלווה בלב האזור האורבני אבל לא משהו שאי אפשר לוותר עליו. משם המשכנו לשדרת הכוכבים ומופע האורות בנמל ויקטוריה. בשעה 20:00 מתקיים מופע אורות על גורדי השחקים שמעבר לגדה בשילוב קרני לייזר ומוזיקה.

יום 6
בוקר רגוע בבריכה ויציאה מאוחרת לתצפית ויקטוריה המרשימה ממנה ניתן לתצפת על גורדי השחקים הצפופים של העיר. רצוי שיהיה ביום בהיר. ישנו מסלול מעגלי קליל ומוצל של כשעה.

משם נסיעה לטיילת ושוק סטנלי – אזור נחמד, תיירותי ושליו – בעיקר טיילנו בשוק המזכרות ואכלנו בטיילת שעל החוף. בסמוך יש גם חוף רחצה למי שמעוניין.

בקניון הסמוך מוזיאון מאדאם טוסו וגם מוזיאון תלת מימד קטן וחמוד חינם.

יום 7
רגע לפני שהסתיים לו שבוע בהונג ומקאו ירדנו בבוקר לקניון מוקו שנמצא ממש מתחת למלון לסיבוב קצר. בשעות הצהרים יצאנו בדרכנו לשדה התעופה.

לשיתוף הפוסט

LinkedIn

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

החופשה שלך מתחילה עכשיו

Booking.com

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.