מוזמנים לטייל יחד איתי

לוגו אתר TRAVELIMORE
חופשת ספא בקיצביל

 חופשת ספא בקיצביל – אוסטריה 

עם מלון מדהים, שלג, 

רכבי יוקרה, אווירת טרום כריסמס וחברים טובים

חופשת ספא בקיצביל מדהימה ומיוחדת עם מלון מדהים ואווירה חגיגת של כריסמס צבוע בלבן של שלג.

טיסות: אל על למינכן – חמישי בוקר עד ראשון

רכבים ל-3 זוגות: מרצדס E220, אאודי A5, BMW X5 – של סיקסט.

הזמן היה קצר והתוכניות מרובות ולמרות שסימנו במפות מס' יעדים לעצירה החלטנו לנסוע ישירות למלון.

התחלנו את חופשת הספא בקיצביל בנסיעה ממינכן לעיירה הקסומה בטירול (כשעתיים וחצי). ככל שהתקדמנו בדרך הנופים הירוקים התכסו ביותר ויותר לבן. לא לשכוח לרכוש בדרך מדבקה לכבישים המהירים של אוסטריה.

קיצביל נחשבת לעיירת סקי תוססת באופן יחסי עם בתי קפה ומסעדות במדרחוב הראשי והמון פעילויות ספורט בחורף ובקיץ. הגענו בשעות הצהרים המאוחרות ועצרנו במרכז העיירה הציורית לנשנש משהו קטן בדוכני הכריסמס שבעיר. העיירה צבעונית ומקושטת לכבוד החג אך יחד עם זאת קטנה ושלווה. עיירה מושלמת לחופשת ספא. משם המשכנו ישירות למלון.

מלון:

חופשת הספא שלנו בקיצביל התחילה ברגע שהגענו למלון. מלון ספא מדהים ומלא אווירה בסגנון של טירה טירולית יפיפייה עם חדרים מרווחים. למלון שטח ענק והוא מוקף בנוף פנורמי של הרי האלפים עם שטחים ציבוריים גדולים. נוסף על כך שטח הספא של גדול ומרווח וכולל בין היתר מבחר סאונות וחדרי התרגעות. יש בריכה מחוממת ענקית ובנוסף בריכה חיצונית חמה גם בחורף (הכי כייף). הלובי ענק וארוחות הבוקר והערב אלגנטיות ועשירות. לכניסה למלון המושלם לחצו כאן

 

למחרת בשעות הבוקר המאוחרות יצאנו לטיול לא ארוך מדי באזור שכלל עצירה באגם SCHWARZSEE הסמוך לעיירה. האגם קפוא והכניסה אליו בחורף סגורה. ניתן לטייל סביבו ולהקיף אותו לפחות בחלקו. משם המשכנו כ- 45 דקות נסיעה לעיירה קופשטיין ולטירת העיירה. העיר העתיקה של העיירה מצויירת ומעוטרת ומרגישה כאילו נלקחה מימי הביניים. במעלה הגבעה נמצאת טירת קופשטיין שניתן לעלות אליה ברכבל ששימש בעבר כמעלית להעברת מספוא וציוד. בחצר הטירה נמצא עוגב חיצוני ענק ובכל יום ב- 12.00 מתקיים קונצרט קצר בחצר שאת צליליו ניתן לשמוע גם מלמטה. בדרך חזרה למלון עצרנו כמובן באחד הרכבלים שבאזור כי אי אפשר אחרת. חזרנו למלון בשעות אחה"צ המוקדמות כדי להספיק ליהנות מהספא ולנוח לפני א. הערב.

בשבת אחרי ארוחת הבוקר הסתיימה לה חופשת הספא בקיצביל. עזבנו את השלווה והשלג של אוסטריה. יצאנו לכיוון מינכן לקראת משחק באצטדיון המקומי ארנה אליאנץ של קבוצת הבית באיירן מינכן. אחרי שהמשחק הסתיים קפצנו למלון להניח את הדברים ויצאנו לפסטיבל החורף הצבעוני והומה האדם במתחם TOLLWOOD שבו מתקיים גם האוקטוברפסט המפורסם של ברלין. מצאנו במקום יריד אוכל ענק, יין חם, הופעות, ביתני מעצבים ועוד, חלקם בחוץ וחלקם באוהלי ענק. תוסיפו על כך אווירה עליזה ושמחה והמוני אדם. במינכן מתקיימים מספר שווקי כריסמס נוספים כשהמרכזי במריאן פלאץ ועוד כמה קטנים יותר כך שאם הגעתם לעיר ליותר מלילה אחד לא יהיה לכם משעמם :).

מלון:

לינה במינכן במלון אלופט 4 כוכבים מאוד נעים ונקי במיקום מרכזי מול התחנה המרכזית.המלון ממוקם כ- 10 דקות הליכה ממריאן פלאץ וממתחם האוקטוברפסט. מלון מצויין במיקום מעולה. מאוד מומלץ. אגב, האזור הרגיש בטוח לגמרי גם בשעות הערב המאוחרות. לכניסה למלון לחצו כאן

ראשון בשעות הבוקר טיסה חזרה הביתה.

חופשת הספא שלנו בקיצביל היתה קצרה ואינטנסיבית אבל מפנקת וחווייתית מאוד. ברשימה שלנו היו כל מיני אטרקציות ופעילויות שמתאימות לעונה (הרבה דברים ומסלולים סגורים בחורף). אבל המקום והנוף כל כך יפים שאין צורך לחפש יותר מדי אטרקציות כי כל מקום שהבטנו לעברו או עצרנו בו היה יותר יפה מקודמו.

למי שיש יותר זמן לא חסר פעילויות באזור קיצביל ובדרך ממינכן. יכולה לשלוח במייל למי שמתעניין.

לשיתוף הפוסט

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Pinterest
Email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

החופשה שלך מתחילה עכשיו

Booking.com

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.