מוזמנים לטייל יחד איתי

לוגו אתר TRAVELIMORE

בורמיו וליביניו, איטליה: פנינה נסתרת בלב הרי הדולומיטים

השילוב המושלם של נופים עוצרי נשימה, פעילויות חוצות מרגשות, ורגיעה מפנקת.

חופשת החלומות שלכם מחכה בעיירות ההרים המקסימות הללו.

בורמיו  BORMIO

בורמיו  היא עיירה קטנה וקסומה הממוקמת בצפון איטליה, בלב הרי הדולומיטים המרהיבים. העיירה ידועה ביופייה הטבעי עוצר הנשימה, באתרי הסקי המדהימים שלה ובמעיינות החמים המרעננים שלה.

הפסגות של הדולומיטים מציעות שילוב ייחודי של יופי טבעי ושפע של אטרקציות לחובבי טבע מכל הסוגים:  מטיילים חובבים ומיטיבי לכת,, מטפסים וגולשים.

בורמיו נוסדה בתקופה הרומית, ועדיין ניתן למצוא בה שרידים היסטוריים רבים, כמו האמפיתיאטרון העתיק והכנסייה הרומית. לאורך ההיסטוריה, עברה העיירה שליטה בין משפחות אצולה שונות, וכל אחת מהן הותירה את חותמה הייחודית על האדריכלות ועל התרבות המקומית.

ניתן להגיע לבורמיו בטיסה למילאנו או לוונציה בכ- 3 שעות נסיעה. אנחנו הגענו מטיול ארוך יותר שהתחיל בדולומיטים ובטירול דרך מעבר סטביליו. דרך מדהימה עם צוקים מרהיבים ופסגות מושלגות ו… מלא סיבובים, דרך נופית מרהיבה מלאה אופנועים ורוכבי אופניים. מומלצת מאוד לאוהבי הנהיגה.

מעבר סטבליו נמצא בגובה של 2,757 מטרים מעל פני הים והוא בין 5 מעברי ההרים הגבוהים באירופה והכי גבוה באיטליה ואפילו חלק ממסלול טור דה פרנס. המעבר סגור לנסיעה בין נובמבר למאי.

ניתן להגיע לברומיו גם דרך אגם קומו מילאנו (אנחנו חזרנו ממנו) שזו דרך הרבה יותר קלה לנסיעה.

אטרקציות תיירותיות בבורמיו:

• אתרי סקי: בורמיו היא גן עדן לחובבי הסקי, עם מגוון מסלולים לכל רמות הגולשים. בנוסף, ניתן למצוא בה גם מסלולי סנובורד, מזחלות וסקי למרחקים.
  • מעיינות חמים: בורמיו מפורסמת בזכות המעיינות החמים שלה, המושכים אליהם מבקרים מכל רחבי העולם. המים החמים עשירים במינרלים בריאים, ויש להם סגולות רפואיות רבות.
  • הרי הדולומיטים: הרי הדולומיטים הם רכס הרים יפהפה, המציע נופים עוצרי נשימה. ניתן לצאת לטיולים רגליים או לרכיבה על אופניים בהרים, או פשוט ליהנות מהנוף המרהיב.
  • העיר העתיקה: העיר העתיקה של בורמיו היא מקום נהדר להסתובב בו ולחוות את האווירה המקומית. ניתן למצוא בה חנויות קטנות, מסעדות אותנטיות ובתי קפה נעימים.

בבורמיו מלון QC Terme Hotel Bagni Vecchi מרשת QC TERME המפורסמת. לא מדובר בעוד מלון ספא אלא בחוויה עוצרת נשימה מוקפת בנופי הדולומיטים המרהיבים. המלון ממוקם בפארק הלאומי סטלביו, במרחק 4 ק"מ ממעליות הסקי של בורמיו. במלון בריכות תרמיות חיצונית, מתקני ספא, בריכות הידרומסאז' וחמאם טורקי משוחזר חצוב בסלע.

בורמיו היא יעד מושלם לחופשה חורפית בלתי נשכחת. עם הנופים המרהיבים, הסקי המרחצאות, האטרקציות המגוונות והאווירה המקסימה, אין ספק שתתאהבו במקום הזה!

בורומיו סמוכה לעיירה המקסימה ליביניו ושתיהן קרובות גם לגבול עם שוויץ.

ליביניו Livigno

Hotel Bucaneve

בשל המיקום הגבוה והבעייתי שלה קיבלה ליביניו בעבר מעמד של עיר ללא מס ולכן יש בה מלא חנויות חלקן ממש מזכירות חנויות דיוטי פרי של בשמים סיגריות וכו' וכמובן המון חנויות ספורט וסקי. לא מצאנו שם משהו מעניין לקנות אבל האווירה ממש נעימה ויש בעיירה המון תיירים.

ליביניו וגם ברומיו משמשים כאתרי סקי פופולריים עם מלונות ספא מצוינים.

בליביניו ישנו במלון מקסים  . Hotel Bucaneve  המלון בנוי מעץ ומחודש כולו כולל חשמל חכם. קיבלנו חדר משודרג ענק עם סאונה בחדר. הספא של המלון כולל כמה סאונות ובריכה מחוממת פנימית וחיצונית עם נוף מקסים לעיירה. ארוחת הערב גם מושלמת ומשלבת מזנון עם מנה ראשונה ועיקרית לבחירה מהמטבח.

בורמיו וליביניו קרובות גם לסנט מוריץ שבשוויץ כך שניתן לשלב טיול כוכב שמשלב לינה באיטליה שהיא הרבה יותר זולה משוויץ עם טיולי יום בשוויץ. בכל מקרה סנט מוריץ ממש על הדרך אז עוצרים לביקור. סנט מוריץ היא עיירת נופש יוקרתית ויעד תיירותי פופלרי. אגם סנט מוריץ יפיפה ואחד הגדולים באזור וכמובן מוקף בפסגות הרים מרשימות.

ניתן לעצור בחניון הראשון בכניסה לעיר מול האגם המרהיב. ממש מול החניון ישנן מדרגות שמובילות לנקודת תצפית על האגם וגשר שמחבר למדרגות נעות שמובילות למרכז העיירה. שם יש שפע חנויות יוקרה כראוי לשוויץ.

בדרך חזרה לאיטליה כדאי לעצור במפלי Acquafraggia הסמוכים והמדהימים. המפלים הם אטרקציה תיירותית טבעית מדהימה במחוז לומברדיה שבצפון איטליה. מסביב למפלים שטחים ירוקים מקסימים שמתאימים למנוחה קלה ולפיקניקים ומספר מסלולי הליכה. העוצמה של המפלים מדהימה אך הכי מרשימה היא הקשת הנוצרת מהמפגש של המים עם האדמה.

אנחנו בילינו לילה בדרך חזרה בעיירה קרמיה על שפת אגם קומו במלון CASA OLEA . מלון בוטיק ששוכן במבנה עתיק עם יציאה לטיילת ולאגם. הדרך עצמה יפיפייה כשהאגם מלווה אותנו כמעט לאורך כל הדרך. בילינו אחה"צ באזור ולמחרת בבוקר יצאנו לכיוון שדה התעופה.

הרי הדולומיטים המרהיבים הם תפאורה מושלמת לחופשת חורף קסומה בבורמיו וליביניו. אפשר לחוות את החורף במלוא עוצמתו באמצעות גלישה במסלולים מאתגרים, טיולי מזחלות מרתקים, טבילה במעיינות החמים, האוכל האיטלקי, הנופים המרהיבים והאווירה המיוחדת בעיירות הקסומות.

לשיתוף הפוסט

LinkedIn

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

החופשה שלך מתחילה עכשיו

Booking.com

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.