מוזמנים לטייל יחד איתי

לוגו אתר TRAVELIMORE

צפון איטליה הדולומיטים, טירול וקומו

צפון איטליה – הדולומיטים, טירול, קומו ועוד: טיול חלומי בין פסגות, אגמים ועיירות קסומות

צפון איטליה – הדולומיטים וטירול השכנה הם יעד חלומי לחובבי הטבע. עם נופים עוצרי נשימה של הרים, אגמים, יערות ופסגות, יש בהם הכל מהכל כדי להפוך את הטיול לבלתי נשכח.

בואו לגלות את הקסם של צפון איטליה וטירול!

טיסות: וויזאייר – טיסת לילה כולל לינה בשדה"ת בהלוך ובחזור טיסת אחה"צ.

מזג אוויר: הגענו לאזור בתחילת אוקטובר בציפייה למזג אוויר חורפי ולהפתעתנו (הטובה)  קיבלנו מזג אוויר שמשי וחמים ממש בשעות היום. בשעות הערב עם רדת השמש היה קריר אבל לא היה צורך ביותר ממעיל קל במקסימום.

מלונות: כל המלונות בטיול שלנו בצפון איטליה הדולומיטים וטירול הם מלונות 4 כוכבים מפנקים עם ביקורות מעולות וציונים גבוהים בבוקינג. כל המלונות עם ספא שווה כולל בריכה מחוממת חיצונית. כמעט כולם עם ארוחת ערב- מצ"ב קישורים לכל המלונות  שלנו:

לילה ראשון בשדה"ת הולידיי אין אקספרס – מאחר והנחיתה היתה בשעת לילה מאוחרת נשארנו לישון בשדה. יש שאטל חינמי שמעביר למלון.

דולומיטים –  Hotel Weiher Green Lake

טירול –  Die Berge Zoldan

ליביניו – Hotel Bucaneve

קרמיה, קומו – Casa Olea Hotel

קצת רקע כללי עלינו ועל הטיול לצפון איטליה הדולומיטים וטירול:

אנחנו אוהבים נסיעות ולכן בחרנו במסלול מעגלי שהתחיל בדולומיטים, המשיך לטירול (האזור האהוב עלינו) ומשם חזרה למילאנו דרך העיירה האיטלקית ליביניו הסמוכה לשוויץ ואגם קומו.

הדולומיטים הם רכס הרים מדהים הממוקם בצפון מזרח איטליה. הפסגות של הדולומיטים הוכרזו כאתר מורשת עולמית של אונסק"ו והן מציעות שילוב ייחודי של יופי טבעי ושפע של אטרקציות. עם יותר מ-18 פסגות המתנשאות לגובה של מעל 3,000 מטר, הדולומיטים הם מקום נפלא לחובבי טבע מכל הסוגים:  מטיילים חובבים ומיטיבי לכת,, מטפסים וגולשים.

טירול השכנה היא חבל ארץ בדרום אוסטריה הידוע  בנופים יפים ובמגוון פעילויות ואטרקציות תיירותיות. אנחנו מאוד אוהבים את האזור של טירול ולכן החלטנו לשלב אותו בטיול שלנו בצפון איטליה והדולומיטים.

יום מס' 1 – נוסעים ממילאנו לדולומיטים

ארוחת בוקר קלה במלון הולידיי אין אקספרס בו ישנו את הלילה (יש שאטלים חינמיים היוצאים מטרמינל 1 לטרמינל 2 והמלון על הדרך במרחק 5 דקות נסיעה) חוזרים לטרמינל 1 לוקחים את הרכב ומתחילים את הטיול שלנו בצפון איטליה הדולומיטים וטירול. יוצאים לדרך כשהיעד הראשון הוא המלון שלנו שנמצא בעיירה FLAZES. מאחר ואנחנו עתידים להמשיך לטירול בחרנו לישון צפונית יחסית כדי לחסוך זמן נסיעות בהמשך. המיקום של המלון מצויין במרחק נסיעה של כ- 40 דקות מאגם בראייס וכשעה נסיעה מאורטיזי ועמק ואל גארדנה שבמרכז הדולומיטים.

לפנינו נסיעה של כ- 4.5 שעות. מכוונים עצירה באגם טאנו ומתחילים נסיעה בכביש המהיר ובהמשך יורדים לדרך המקבילה והנופית בכביש ss45. מאוד מומלץ לעשות לפחות חלק מהדרך בכבישים הפנימיים וליהנות מהנופים המדהימים.  בדרך עוברים את אגם לדרו המקסים וממשיכים לאגם טאנו התכול והצלול. מחלצים עצמות בטיול בשביל שמקיף את האגם והפסקה קצרה באחת המסעדות הסמוכות. מזג אוויר שמשי ונעים באופן מפתיע עד כדי כך שגם בסתיו היו קצת ילדים במים.
וויתרנו על אגם מולבנו כי נהיה קצת מאוחר ורצינו להגיע למלון.

הגענו לקראת 17.30 למלון Hotel Weiher Green Lake המלון כמו השם טובל כולו בירוק עם אגם סמוך לו ונוף מדהים מכל כיוון. הספקנו לבקר בבריכה המחוממת (ממש נעימה עם 33 מעלות) ובסאונות. ארוחת הערב מוגשת ב-6 מנות שף מיוחדות מאוד.

באופן כללי בחופשות מהסוג הזה עם לינה בעיירות קטנות במערב אירופה ממליצה לקחת מלונות ספא על בסיס חצי פנסיון. בעיירות אלה החנויות וגם הרבה מהמסעדות נסגרות כבר בשעות הערב המוקדמות ואין כל כך מה לעשות כבר משעות אחה"צ המאוחרות. במלון ספא אפשר ליהנות מהבריכה והסאונות ובהמשך מארוחת ערב מפנקת. בחלק מהמלונות (גם בשלנו)  יש גם קפה ועוגה בשעות אחה"צ.

יום מס' 2 – אגם בראיס והרכבל בהר kronplatz עם נדנדת הענק

היום השני של החופשה בצפון איטליה הדולומיטים וטירול מתוכנן כיום עם קצת פחות נסיעות אחרי אתמול.

אוכלים ארוחת בוקר מעולה במלון ויוצאים לכיוון אגם ברייאס LAKE BRAIES כ- 40 דקות נסיעה מהמלון. האגם ידוע במימיו הצלולים בצבע טורקיז שהופכים אותו לאחד המקומות הפופולריים ביותר לטיולים רגליים או לשייט בסירות עץ שמשכירים במקום. האגם מוקף ביערות ירוקים ופסגות הרים מושלגות והוא בהחלט מציע נוף עוצר נשימה של הטבע הפראי של הדולומיטים.

אגם מדהים עם מלא גוונים מדהימים של כחול יפיפה בין צוקי ההרים. אפשר לשכור סירות משוטים מעץ או להקיף ברגוע את האגם ואפילו פגשנו חתן וכלה. הנוף כאן מדהים ויש מלא פינות קסומות.

משם המשכנו כחצי שעה נסיעה לרכבל בהר kronplatz ועלינו לרכבל העליון ((31 יורו למבוגר לשני הכיוונים). למעלה יש נדנדת ענק מעל התהום עם נוף מדהים ואיכשהוא מצאתי את עצמי עליה. ההתחלה קצת מפחידה אבל חוויה וואו!
שתי אטרקציות תייירותיות פופולריות בהרי הדולומיטים בצפון איטליה.
הרכבל בהר KRONPLATZ הוא רכבל תלוי המטפס לגובה של כ- 2,200 מטרים מעל פני הים ומציע נוף עוצר נשימה של הרי הדולומיטים כולל הר MARMOLADA הגבוה ביותר בדולומיטים.

נדנדת הענק ממוקמת בפסגת ההר בגובה 2,200 מטר וומרחפת באוויר למשך כ- 2 דקות מול נוף פנורמי עוצר נשימה של הרי הדולומיטים.

יום מס' 3 – אורטיזי, סשדה ואלפי דה סיוסי

מתחילים את היום בעיירה הציורית והמקסימה אורטיזי המקסימה עם בתים צבעוניים ומאויירים.

העיירה ידועה בנופיה המרהיבים, באווירה השלווה שלה ובמגוון האטרקציות התיירותיות שלה.

מחנים את הרכב בחניון של רכבל אלפי דה סיוסי ומשם חוצים על הגשר למרכז העיירה ולכיוון המדרגות הנעות שמעלות לרכבל פסגת סשדה SECEDA.
עולים ברכבל ובקצה הרכבל ממשיכים עם גונדולה נוספת עוד  עלייה תלולה עד לפסגת סשדה. ביציאה מהרכבל נשקף מכל עבר נוף מדהים של משטחים ירוקים ופסגות הרים נוספות למרות שאנחנו כבר בגובה של יותר מ- 2500 מטר. מזג האוויר מעולה ושמשי ואחרי טיול קצר לנקודות תצפית שונות נהנים מהנוף והשלווה.
מפסגת סשדה נשקפים רכסי ההרים שמסביב לה: סלה רונדה, סאסולונגו, מרמלדה וצוקי פרמדה (Fermeda).
בירידה חזרה עוצרים לגלידה במרכז אורטיזי. מרבית החנויות בהפסקת צהרים בין 12.00 ל- 15.00 (הלוואי עלינו).

משם ממשיכים עם הרכב לשמורת אלפי דה סיוסי (אפשר גם ברכבל) אנחנו שמנו בגוגל מפות Panchina gigante והגענו עם הרכב עד החניון בכניסה לשמורה ומשם הליכה רגלית במרחבים ירוקים בלתי נגמרים של כרי דשא אינסופיים כשברקע צוקי ההרים.

שמורת אלפי דה סיוסי היא שמורת טבע הממוקמת בהרי הדולומיטים בצפון איטליה. השמורה ידועה בנופיה המרהיבים, בבעלי החיים הרבים שלה ובאווירה השלווה שלה.

שמורת אלפי דה סיוסי משתרעת על פני כ-140 קמ"ר, והיא כוללת מספר פסגות הרים, אגמים קרחוניים ויערות ירוקים. השמורה היא ביתם של מגוון רחב של בעלי חיים, כולל איילים, עיזים בר, צבאים ועוד.

השמורה היא יעד פופולרי לטיולים רגליים, רכיבה על אופניים, גלישה בחורף ופעילויות אחרות. ישנם מספר מסלולים שונים המקיפים את השמורה, וחלקם כוללים גם עלייה לפסגות ההרים.

יום מס' 4 – עוברים לטירול דרך העיירה ויפיטינו,  אאוטלט ברנר, מפלי שטוייבן והגעה למלון שלנו בזולדן

תם החלק הראשון של הטיול בצפון איטליה הדולומיטים וטירול. עוזבים את הדולומיטים ומתקדמים לכיוון זולדן שבטירול. סה"כ כשעתיים וחצי של נסיעה בלי עצירות. אבל… בדרך עוצרים לסיבוב אוורור קטן במרכז ויפיטינו היפה ממש על הדרך. מדרחוב מקסים ויחסית לאזור מלא אנשים וחנויות ☺️

ויפיטינו היא עיירה ציורית עם אווירה נעימה ונופים מרהיבים של יערות ירוקים ופסגות הרים.  נ

משם ממשיכים לאאוטלט ברנר שנמצא ממש ק"מ לפני אוסטריה. עם מגוון חנויות וחנות ובית קפה ענק של LOACKER.

מצטיידים במדבקה של הכבישים המהירים של אוסטריה וממשיכים למפלי שטוייבן stuibenfall הגבוהים והמרשימים ביותר בטירול בגובה 159 מטר.
ישנו מסלול הליכה מסודר הכולל 5 עמדות תצפית יפיפיות על המפלים ומדרגות וגשר תלוי.
אנחנו התחלנו את המסלול מלמעלה. שמנו בגוגל מפות Gasthof Stuibenfall Inn. באיזשהו שלב קובי חזר לרכב ואני המשכתי למטה. סה"כ התמודדתי לא רע עם פחד הגבהים שלי והתנחמתי שלפחות אני יורדת ולא עולה את המסלול. אפשר כמובן לעשות רק חלק מהמסלול ולא את כולו.
משם המשכנו למלון שלנו בזולדן Die Berge מלון ספא חדש ויפה עם חדרים מרווחים וספקים עם בריכה מחוממת וסאונות בגג וחדרים מרווחים ויפים. המלון על בסיס ארוחת בוקר (מצויינת) בלבד אבל ממש בכניסה שלו יש מסעדה ועוד כמה מסעדות סמוכות ממש.  וא פחות חשוב הוא כרטיס קיץ של עמק אוץ' שמקבלים מהמלון ומעניק כניסה חופשית למגוון אטרקציות כמו רכבלי האזור, בריכות, 3 שעות חינם באקווה דום, מוזיאונים  ועוד.

HOTEL DIE BERGE ZOLDAN
  • קצת על עמק אוץ' OTZAL בחבל טירול

עמק אוץ (Ötztal) הוא עמק אלפיני השוכן בחבל טירול שבאוסטריה. העמק מוקף בפסגות הרים מושלגות, ויש בו נופי טבע פראיים ועוצרים נשימה. בגדול  בגדול עמק אוץ הוא אחד העמקים התיירותיים הפופולריים ביותר באוסטריה. העמק מציע מגוון רחב של אטרקציות ופעילויות והינו יעד מושלם בפני עצמו לחופשה חלומית שמתאימה לכל הגילאים.

העיירות של עמק אוץ' :

• אוץ: העיירה המרכזית בעמק אוץ, המציעה מגוון של מסעדות, חנויות ומוזיאונים.
  • אומהאוזן: העיירה המרכזית השנייה בעמק אוץ, המציעה מגוון של מסעדות, חנויות ומוזיאונים.
  • סאוטנס: עיירה קטנה הממוקמת בחלקו הצפוני של העמק, המציעה מספר אטרקציות, כולל מפלי שטויבן ו-Area 47.
  • לנגנפלד: עיירה קטנה הממוקמת במרכז העמק, המציעה מספר אטרקציות, כולל אתר הספא Aqua Dome.
  • זולדן: עיירה קטנה הממוקמת בחלקו הדרומי של העמק, המציעה מספר אטרקציות, כולל אתר הסקי סקי אוץ.

מקומות ואטרקציות מרכזיות:

• מפלי שטויבן: המפלים הגבוהים ביותר באוסטריה, עם גובה של 159 מטרים.
  • אתר הסקי סקי אוץ: אחד מאתרי הסקי המובילים באוסטריה, המציע מגוון של מסלולים לכל הרמות.
  • דרך הקרחונים של עמק אוץ: דרך אלפינית המחברת בין עמק אוץ לעמק שטובאי, ועוברת דרך פסגות הרים מושלגות.
  • פארק האקסטרים AREA 47: פארק אקסטרים המציע מגוון רחב של פעילויות, כולל קפיצה מגשר, רפטינג ועוד.
  • אגם פיבורג: אגם יפהפה הממוקם במרכז העמק, המציע מגוון פעילויות, כולל שיט, שחייה ועוד.
  • אקווה דום: (Aqua Dome) הוא מתחם ספא יוקרתי השוכן בעיירה לנגנפלד, בחבל טירול שבאוסטריה. המתחם כולל בין היתר 7 סאונות, פינות התרגעות,  12 בריכות, כולל בריכות מים תרמיים, בריכות ג'קוזי, בריכות שחייה, ועוד. הבריכות ממוקמות בתוך מבנים מקורה ופתוח, וחלקן מחוממות לטמפרטורות של עד 36 מעלות צלזיוס.
  • פארק העופות הדורסים: פארק המציג מגוון של עופות דורסים, כולל נשרים, בזים ועוד.
  • מוזיאון הדואר: מוזיאון המציג את ההיסטוריה של הדואר באזור.
  • מרכז המבקרים של הטבע הלאומי של דולומיטים דרומיים: מרכז המבקרים המציג מידע על הטבע וההיסטוריה של האזור.

אנחנו ישנו בזולדן שהיא עיירת סקי ידועה אך גם יעד תיירותי פופולרי בכל עונה, ויש לה הרבה מה להציע למבקרים, החל מפעילויות סקי וסנובורד בחורף ועד לטיולים רגליים, רכיבה על אופניים,מסלולי טיול ופעילויות נוספות בקיץ.

יום מס' 5 – רכבל Gaislachkoglbahn‬, אגם פיבורג ומרחצאות אקווה דום

יום מקסים ועמוס פעילויות בעמק אוץ בטירול.
מתחילים מרכבל ה- Gaislachkogelbahn בזולדן סמוך למלון. העלייה ברכבל  (כלול בכרטיס הקיץ של עמק אוץ שקיבלנו מהמלון. בלי כרטיס העלות 48 יורו לאדם) מתחנת הביניים בגובה כ- 2500 מטר ממשיכים עם גונדולה נוספת עד לגובה 3048 מ'.
יש מסלולי טיול קרובים ותצפיות על הרכסים המושלגים. יש במקום גם את מוזיאון אלמנט עם תצוגת ג'יימס בונד (הסרט ספקטור צולם כאן). בחזרה לתחנת הביניים המשקיפה על זולדן יש נוף מהמם של העיירה וגם נקודת יציאה למסלולי אופניים אתגריים.

משם המשכנו לאגם פיבורג המקסים בלב ההרים.
השביל המוליך לאגם מקסים עם מרחבים ירוקים וכבשים מתוקות. לאט לאט נגלה האגם הנפלא מוקף בעצים. הקפה מלאה של האגם אורכת כשעה פלוס ויש בדרך מסעדה חמודה עם נוף לאגם.

סיימנו את היום במרחצאות אקווה דום המפורסמות (במסגרת כרטיס הקיץ מגיעות 2 כניסות של 3 שעות לכל אורח ללא עלות). המים חמים ונעימים ממש ויש כמה בריכות חיצוניות שמחוברות ביניהן. חוויה ממש יפה.

יום מס' 6 – רכבל HABICHER ואגם  HABICHERSEE

אחרי כמה ימים מלאים בנסיעות ופעילויות, יום רגוע יחסית באוץ והאזור עם פחות נסיעות.
קראנו המלצות על העיירה קוטאי כשעה נסיעה מהמלון אבל בפועל עיירה סתמית ומנומנמת לפחות בעונה זו ולא מצאנו בה שום דבר מעניין מלבד אגם מלאכותי עם סכר בכניסה.
משם ירדנו חזרה כחצי נסיעה לעיירה Habicher. טיול קצר לאגם see Habicher. אגם קטן יחסית אבל מוקף בטבע ירוק ומקסים מכל עבר, כבשים וסוסים. משם כמה דקות נסיעה לרכבל. בקצה הרכבל אגם קטן, נופים משגעים כמובן ופארק עם מתקני שעשועים. הפסקת קפה ושטרודל תפוחים בסירופ וניל משגע. גם העלייה לרכבל הזה היא ללא  עלות בזכות כרטיס הקיץ שקיבלנו מהמלון. בשעות אחה"צ המוקדמות חזרנו למלון לקצת מנוחה וספא לפני ארוחת הערב.

יום מס' 7 – עוזבים את טירול וחוזרים לאיטליה דרך RESCHENSEE, מעבר סטביליו המטורף וליבינו היפה

הסתיים לו עוד שלב בטיול שלנו בצפון איטליה הדולומיטים וטירול. יום ארוך לפנינו – עוזבים את טירול ומתקדמים לכיוון איטליה בחזרה אבל מהכיוון השני
מתחילים בנסיעה לכיוון העיירה – Reschensee עדיין בטירול.
במקום אגם מלאכותי מדהים המשתרע על שטח של 6.6 קמ"ר שנוצר בשנת 1950 בעת בניית סכר. זהו אחד האגמים הגדולים בטירול והוא מוקף בהרי האלפים המרשימים. האטרקציה המרכזית באזור היא  מגדל של כנסייה המתנשא בלב האגם ובעצם מהווה שריד של כפר עתיק שהוצף לחלוטין כאשר נבנה הסכר.
משם ממשיכים לליבניו בה נישן את הלילה הקרוב עם עצירה בכפר בורמיו הסמוך יחסית
מכירים את זה שעל המפה הדרך נראית סבבה והגיונית? אז זהו שפחות…
גוגל מפות לקח אותנו דרך מעבר שהיה סגור ונעזרנו בווייז למצוא דרך חלופית.
נסענו דרך מעבר סטביליו. דרך מדהימה עם צוקים מרהיבים ופסגות מושלגות ו… מלא סיבובים, אופנועים ורוכבי אופניים.
באמצע הדרך עצרנו במסעדה מקסימה עם נוף להרים. המשכנו בנסיעה המאתגרת עד הפיסגה ואחרי כל עליה יש ירידה מלאת סיבובים.
בערב קראנו קצת על מעבר סטבליו ומסתבר שהוא נמצא בגובה של 2,757 מטרים מעל פני הים, בין 5 מעברי ההרים הגבוהים באירופה והכי גבוה באיטליה ואפילו חלק ממסלול טור דה פרנס. המעבר סגור לנסיעה בין נובמבר למאי.
הגענו לברמיו כפר איטלקי יפיפה וממנו המשכנו לליבניו. הגענו בשעות אחה"צ המוקדמות אז החלטנו לעשות סיבוב בעיירה לפני הכניסה למלון.
בשל המיקום הגבוה והבעייתי שלה קיבלה ליביניו בעבר מעמד של עיר ללא מס ולכן יש בה מלא חנויות חלקן ממש מזכירות חנויות דיוטי פרי של בשמים סיגריות וכו' וכמובן המון חנויות ספורט וסקי. לא מצאנו שם משהו מעניין לקנות אבל האווירה ממש נעימה ויש בעיירה המון תיירים.
ליביניו וגם ברומיו משמשים כאתרי סקי פופולריים, יש בהם מלונות ספא מצוינים ובליבניו תתקיים גם אולימפיאדת החורף 2026.
בשעות אחה"צ המאוחרות הגענו למלון שלנו בליביניו. Hotel Bucaneve מלון מקסים מחודש כולו מעץ עם חשמל חכם. קיבלנו חדר משודרג ענק עם סאונה בחדר. ירדנו לספא של המלון שכולל כמה סאונות ובריכה מחוממת פנימית וחיצונית עם נוף מקסים לעיירה. ארוחת הערב גם מושלמת ומשלבת מזנון עם מנה ראשונה ועיקרית לבחירה מהמטבח. המלון מקבל את המקום הראשון במלונות של הטיול.

יום מס' 8 – מתקדמים לקרמיה שעל שפת אגם קומו דרך סנט מוריץ ומפלי Acquafraggia

הדרך מליביניו החוצה הרבה יותר קלה מהכניסה אליה דרך איטליה ועם הרבה פחות סיבובים. סנט מוריץ שבשוויץ ממש על הדרך אז עוצרים לביקור. סנט מוריץ היא עיירת נופש יוקרתית ויעד תיירותי פופולרי. אגם סנט מוריץ יפהפה ואחד הגדולים באזור וכמובן מוקף בפסגות הרים.

עצרנו בחניון הראשון בכניסה לעיר מול האגם המרהיב. ממש מול החניון ישנן מדרגות שמובילות לנקודת תצפית על האגם וגשר שמחבר למדרגות נעות שמובילות למרכז העיירה. שם יש שפע חנויות יוקרה כראוי לשוויץ. אנחנו הגענו בראשון בבוקר כך שהכל היה מנומנם וגם סגור.

מסנט מוריץ היפה ממשיכים למפלי Acquafraggia הסמוכים והמדהימים. המפלים הם אטרקציה תיירותית טבעית מדהימה במחוז לומברדיה שבצפון איטליה. מסביב למפלים שטחים ירוקים מקסימים שמתאימים למנוחה קלה ולפיקניקים ומספר מסלולי הליכה. העוצמה של המפלים מדהימה אך הכי מרשימה היא הקשת הנוצרת מהמפגש של המים עם האדמה.

מהמפלים ממשיכים לעיירה קרמיה בה נישן את הלילה האחרון שלנו על שפת אגם קומו במלון CASA OLEA . מלון בוטיק ששוכן במבנה עתיק עם יציאה לטיילת ולאגם. הדרך עצמה יפיפייה כשהאגם מלווה אותנו כמעט לאורך כל הדרך. השעה היא שעת אחה"צ מוקדמת ואנחנו יוצאים לקפה וסיבוב בטיילת.  אמנם כבר תחילת אוקטובר אבל הטמפרטורה בחוץ 25 מעלות ויש אפילו אנשים במים.

יום מס' 9 – בדרך לטיסה הביתה עוצרים בקניון

קרמיה נמצאת כשעה וחצי נסיעה משדה"ת ויש לנו טיסת אחה"צ. אחרי ארוחת הבוקר מתקדמים לכיוון מילאנו ומעבירים את הזמן עד ההגעה לשדה"ת בקניון IL CENTRO הענק. יש כאן כמובן את כל הרשתות וליד הסופר עמדות אוכל איטלקי מהיר וטעים בדיוק מתאים לארוחת צהרים קלה לפני שיוצאים לשדה התעופה.

הטיול שלנו בצפון איטליה הדולומיטים וטירול היה בהחלט חוויה בלתי נשכחת אז אם אתם מחפשים חופשה מרגשת ומלאת פעילויות הוא יכול להיות מושלם עבורכם.

תוכלו לעלות על רכבלים מדהימים, לטייל בין פסגות הרים מושלגות או לאורך אגמים יפיפיים, לבקר בעיירות קסומות וליהנות מנופים מרהיבים וכמובן גם לנוח ולהתרגע בספא ובטבע.

לשיתוף הפוסט

LinkedIn

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

החופשה שלך מתחילה עכשיו

Booking.com

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.